back to
NaNa Disc | נענע דיסק
We’ve updated our Terms of Use to reflect our new entity name and address. You can review the changes here.
We’ve updated our Terms of Use. You can review the changes here.

א​ר​ב​ע ע​ו​נ​ו​ת ה​ש​נ​ה

by אולי דנון

• Streaming + Download

Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.

₪30 ILS  or more

במגפה הגדולה לא היינו ביחד נשארנו סגורים, רחוקים ובלי אהבה לא התאמצתי לתת לך מקלט מהפחד לא התאמצתי לתת לך שלהבת טובה הימים הטובים עברו מהר וחלק הימים הרעים נמרחו כמו עיסה רעילה ארבע עונות השנה בדקה מסויטת ארבע עונות השנה בתוך המיטה לבד, לבד למדתי לספור עד מיליארד ולתת לזה קצב שכחתי את כל הדברים שידעתי עד כאן אם לא תחזרי אז אמצא לי אחת שדומה לך ולא אתן לה למחוץ לי ת'לב לעולם העתיד אטום וכבד ודומה לאתמול העתיד שדמיינו ביחד שייך לעבר ארבע עונות השנה בדקה מסויטת ארבע עונות השנה בתוך המיטה לבד, לבד אז כתבתי מכתב לבני הבכור מלא בעצות יבשות ומילות אזהרה אל תבטח באיש עם פאה על הראש אל תבטח באישה עם שיער על הגוף אמא שלך אוהבת אותך אבא שלך גם אוהב גם כשהשמש הולכת לישון היא נשארת לזרוח בלב במגפה הגדולה לא היינו ביחד גם כשחלפה מעלינו נשארנו לבד כל השקרים היפים נמסו ונמוגו רק נשארו התמונות ומספר על היד אם יכולתי לתת לך מקלט – אז הייתי נותן לך אם יכולתי למות במקומך – אז הייתי נקטף ארבע עונות השנה בדקה מסויטת ארבע עונות השנה בתוך המיטה לבד, לבד
יצאנו עם המשאית באור ראשון לא היה זמן לארוז תיק או לישון המסכה כבר מוכנה לי על הראש אם היא עליי אז אין לי שום סיבה לחשוש עברנו את השער תוך חצי שנייה אם השומר ידע אז הוא שתק וטוב ששתק וגם בינינו לא אמרנו אף מילה עדיף השקט על שאון והמולה בכבישים לא עצרנו לראות את הארץ איילות מדלגות בהרים שועלים מחבלים לא עצרנו לראות את הארץ איילות מדלגות בהרים שועלים מחבלים גליל עליון, גליל תחתון ומתחתיו קברנו כל מה שצריך לקבור עכשיו חפרתי בור כל כך עמוק שהוא בלע גם אותי בנשימתי האחרונה נמלטתי בכבישים לא עצרנו לראות את הארץ איילות מדלגות בהרים שועלים מחבלים לא עצרנו לראות את הארץ איילות מדלגות בהרים שועלים מחבלים בכבישים לא עצרנו לראות את הארץ איילות מדלגות בהרים שועלים מחבלים לא עצרנו לראות את הארץ איילות מדלגות בהרים שועלים מחבלים אם לא נאכל ולא נשתה בסוף נמות לאף אחד בינינו אין סליחה או זכות נלך ביחד כמו שבאנו בלי לשאול שאלות אולי בסוף נמצא לנו מקום לחיות אולי בסוף נמצא לנו מקום לחיות אולי בסוף נמצא לנו מקום לחיות
אחרי שאמות אהיה עוד אחד שחי פעם אחרי שאמות אהיה עוד אחד שחי פעם לא יזכירו את שמי יותר מפעם אחת לא יזכירו את שמי יותר מפעם אחת לא יזכירו את שמי אחרי שאמות אהיה עוד אחד שמת בפחד אחרי שאמות אהיה עוד אחד שמת בפחד בלי להספיק דבר בלי להספיק דבר לא להפוך לסמרטוט לא לתת להם נשק לא להפוך לסמרטוט לא לתת להם נשק רק בידיים שלך אני יכול להפסיק רק בידיים שלך אני יכול להפסיק רק בידיים שלך אחרי שאמות אהיה עוד אחד שלא נמצא פה אחרי שאמות אהיה עוד אחד שלא נמצא פה והזמן לא יעמוד והזמן לא יעמוד לא יעמוד אחרי שאמות אהיה עוד אחד שחי פעם
סמי 03:57
הרחוב הלך לישון לא הלכת גם סמי מפרק שעון סמי נעלם רק סיפור אחד ודי פשע מתוחכם מדי לא היה כדאי לשים ת'לב בביצה הזאת בביצה הזאת נכון? גם אם אין לך מקום יש חתול בשק סמי ישאר קרוב סמי לא ירחק עוד סיפור אחד ודי פצע מזוהם מדי לא היה כדאי לשים ת'לב בביצה הזאת בביצה הזאת נכון? סמי מחכה לך לא תהיה לבד סמי מחכה לך לא תהיה לבד מהגשר הכסוף עד לתחנה סמי משחק בך סמי בן זונה עוד סיפור אחד ודי מוות מלוכלך מדי לא היה כדאי לשים ת'לב בביצה הזאת בביצה הזאת נכון? סמי מחכה לך לא תהיה לבד סמי מחכה לך לא תהיה לבד לא תהיה לבד
מזל 04:02
מזל שהלכנו לישון ולא הפסקנו לנשום מזל שעלינו לחיפה מזל שמצאנו תרופה עשה בנו שפטים נתן בנו סימן קצב לנו דקות שנדע להוקיר את הזמן מזל שאת בתולה מזל שאני סרטן מזל שלשנינו באופק יש את אותו הענן גורד השחקים יקרוס לבסוף אין סיכוי שישרוד את הגל אין לך מה לדאוג בכלל ואם תבואי לבד יהיה לנו הרבה יותר נחמד ואם תבואי מחר זה יהיה, זה יהיה אותו דבר זה יהיה, זה יהיה אותו דבר מזל שכמו עוף החול נולדתי מתוך השריפה מזל שהגעתי מהר מזל שהיית עייפה עשה בנו חורים נתן לנו תקווה בחר בנו מכל העולם להמציא אהבה מזל שאת בתולה מזל שאני סרטן מזל שלשנינו באופק יש את אותו הענן גורד השחקים יפול לבסוף הוא פשוט לא יסבול את הגל אין לך מה לדאוג בכלל ואם תבואי לבד יהיה לנו הרבה יותר נחמד ואם תבואי מחר זה יהיה, זה יהיה אותו דבר זה יהיה, זה יהיה אותו דבר זה יהיה, זה יהיה אותו דבר זה יהיה, זה יהיה אותו דבר
מי ידע שכך יהיה שנחיה כל כך הרבה ונצא כל כך מעט מהבתים מי כתב את המילים שאמרת לי כשנסעת בטיסה האחרונה ליפן לא לפחד, לא לפחד לא לפחד בין הענפים, בין הענפים בין הענפים אם יהיו להם פנים אם יהיו להם שמות אז יהיה להם מקום לחיות והשמש לא תפסיק לנצנץ אורות חמים לכסות עלינו כל הזמן לא לפחד, לא לפחד לא לפחד בין הענפים, בין הענפים בין הענפים ראיתי יהלומים הופכים לגשם ראיתי את הגזע של העץ נושם ראיתי את האופק מתקרב אליי ראיתי את הקבר שחופרים לשנינו ראיתי יהלומים הופכים לגשם ראיתי את הגזע של העץ נושם ראיתי את האופק מתקרב אליי ראיתי את הקבר שחופרים לשנינו וראיתי אותך, ראיתי אותך ראיתי אותך, ראיתי אותך ראיתי אותך, ראיתי אותך ראיתי אותך ראיתי אותך ראיתי אותך (אבודה ביפן) ראיתי אותך (בלי אוויר ובלי זמן) ראיתי אותך (בלי רכבת הביתה) ראיתי אותך (אבודה ביפן) ראיתי אותך (בלי אוויר ובלי זמן) ראיתי אותך (בלי רכבת הביתה) מי ידע שכך יהיה שנחיה כל כך הרבה ונזכור כל כך מעט
דם על הסלעים לא יכולנו לבקש ירח יותר יפה מזה שפה בין הכוכבים לא למדנו שום דבר ולא הקשבנו לזקנים הם ידעו לעשות קסמים לדבר עם המתים ולא לדבר עליהם בלי שהם שומעים בלי דמעות תנין לא למדנו לוותר לפני שהשמיים נפתחים ודרכנו על הירח ותקענו בו דגל שחור וחוררנו לו את הצורה וחזרנו בחזרה, בחזרה, בחזרה ברקים ורעמים לא יכולנו לבקש ירח יותר נורא מזה שפה בין האנשים המבול החריב הכול והמבול לקח אותך והחזיר עיניים חלולות לא למדנו שום דבר ולא ויתרנו על העונג האסור תאוות בשרים לא למדנו לוותר לפני שהשמיים נפתחים ודרכנו על הירח ותקענו בו דגל שחור וחוררנו לו את הצורה וחזרנו בחזרה, בחזרה, בחזרה
זה לא סוף העולם אם הזריחה באה בזמן בלי היסוסים הציפורים מצייצות המשאית מתניעה, הגלגלים סובבים זה לא סוף העולם אם הזריחה באה אלינו בטח שלא מובן מאליו גם אם נמות בקרוב גם אם נמות בקרוב גם אם הכל היה לשווא הייתי מאוהב זה לא סוף העולם אם הזריחה צובעת כחול מלכותי ועמוק את השמיים ופותחת שער של יום חדש
וצלל בתהומות לבו עד כי לא יכל עוד ונשטף גופו שטפי חרדה מתגברים וקם ויצא את החדר ולא חזר בו ושמע את הלב משתוקק מתוך הורידים וקרא את מאיר אריאל והוא קרא לו ושטף את הדם מבין אצבעות המילים וחטף את האש בשביל כל מה שבער בו וטרף את הרחוב בצעדי אהבה מרעישים וחטא ללקחי חייו עד כי לא ראה בם ויצא את הרחוב ללומדם מן האבנים ושם פעמיו לחוף ואז נפל שם ונותר בין הים לחול לשבעה ימים כי צלל בתהומות לבו עד כי לא יכל עוד כי נשטף גופו שטפי חרדה מתגברים כי קם ויצא את החדר ולא חזר בו כי שמע את הלב משתוקק מתוך הורידים וחטא ללקחי חייו עד כי לא ראה בם ויצא את הרחוב ללומדם מן האבנים ושם פעמיו לחוף ואז נפל שם ונותר בין הים לחול לשבעה ימים וחלף עם קץ השבעה ונחקק באבן וחשף את הקנוניה בין העננים ושתה מי באר צלולים מאדמת גן עדן וחזר בסודות גדולים לחפש חיים וחזר בסודות גדולים לחפש חיים וחזר בסודות גדולים לחפש חיים

credits

released February 14, 2022

מילים ולחנים: אולי דנון
הפקה מוזיקלית: עומר שונברגר

גיטרה חשמלית, גיטרה קלאסית, בס, ביט, סינתיסייזר, קלידים, קולות: עומר שונברגר
גיטרה חשמלית, גיטרה קלאסית, שירה: אולי דנון
תופים: יובל גרעין - בשירים: סמי, בין הענפים (אבודה ביפן)
סקסופון גבוה: איתמר שץ – בשיר: בכבישים

Streaming and
Download help

Redeem code

Report this album or account